Η COVARIANCE “ξεκλειδώνει” 5 τομείς αξίας.

Χρόνος Ανάγνωσης: 3 λεπτά
Η COVARIANCE “ξεκλειδώνει” 5 τομείς αξίας.
Η COVARIANCE “ξεκλειδώνει” 5 τομείς αξίας.

Τα τελευταία δύο χρόνια, με την έλευση της πανδημίας        Covid -19, επιταχύνθηκε η χρήση online υπηρεσιών από τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών. Το γεγονός αυτό οδήγησε σε μια εκρηκτική αύξηση στον όγκο των δεδομένων (big data), καθώς το κοινό που είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο μεγαλώνει με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου. Σε αυτό το πλαίσιο, μεγαλώνει εξαιρετικά ο όγκος δεδομένων που έχει στη διάθεσή του ο ασφαλιστικός κλάδος, χωρίς όμως να παρατηρείται αντίστοιχη επιτάχυνση στον βαθμό και στο εύρος αξιοποίησής τους.

Η COVARIANCE “ξεκλειδώνει” 5 τομείς αξίας.

Η αδυναμία αυτή αποδίδεται, κυρίως, στον μη δυναμικό χαρακτήρα των δεδομένων των εταιρειών, στη δυσκολία σύνδεσης δομημένων και αδόμητων πηγών δεδομένων, στην έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού ή/και στο υψηλό κόστος απόκτησής του, στην έλλειψη τεχνογνωσίας σε αναλυτικές μεθόδους και μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης.

Η COVARIANCE και η Αναδυόμενη Ευκαιρία για τις Ασφαλιστικές Εταιρείες

Αποτελούμενη από επιστήμονες οι οποίοι αναγνωρίζουν την αξία των δεδομένων και διαθέτουν την εξειδικευμένη τεχνογνωσία προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη αξιοποίησή τους προς όφελος του ασφαλιστικού κλάδου, η εταιρεία COVARIANCE ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2019 ως μια Insurtech νεοφυής επιχείρηση, απευθυνόμενη στον ασφαλιστικό κλάδο.

Με την αξιοποίηση σε πραγματικό χρόνο, και με επιστημονική εγκυρότητα, σύνθετων δεδομένων από διάφορες πηγές και την ανάπτυξη τεχνολογίας αιχμής και σύνθετων αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης, ήρθε για να ανατρέψει τον τρόπο που οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν τα μεγάλα δεδομένα τους έως σήμερα και να συμβάλει στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις υπηρεσίες της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Αξιοποιώντας τη βαθιά γνώση του ασφαλιστικού κλάδου των ιδρυτικών στελεχών της και της διεπιστημονικής της ομάδας, προσφέρει ένα στρατηγικό πλεονέκτημα στις ασφαλιστικές εταιρείες, στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, στη μείωση του κόστους, στην ικανοποίηση των πελατών τους και στην αύξηση των εσόδων τους, ξεκλειδώνοντας τομείς αξίας, όπως:

  • Της αποδοτικής διαχείρισης του πελατολογίου (Customer Experience, Customer Expansion), μέσω του καθορισμού διακριτών προφίλ πελατών, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών marketing των ασφαλιστικών εταιρειών.
  • Της δημιουργίας νέων προϊόντων καθώς και της αύξησης των πωλήσεων σε υφιστάμενους πελάτες (Upsell and Cross-sell).
  • Της δημιουργίας προσωποποιημένων ασφαλιστικών προϊόντων (Personalized Product Bundling), μέσω της προηγμένης ανάλυσης δεδομένων συνεχούς ροής, με στόχο τη μεγιστοποίηση του μεριδίου αγοράς των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και τη διεύρυνση της αγοράς, γενικά.
  • Της διαχείρισης του κινδύνου και της αντασφάλισης (risk management), μέσω του εντοπισμού των κύριων παραγόντων αυτού, με στόχο τον έγκαιρο και αποτελεσματικό προσδιορισμό των κινδύνων, την ταχύτερη εκτίμησή τους και την προστασία των αποθεματικών και των κεφαλαίων των ασφαλιστικών εταιρειών.
  • Της ανίχνευσης της ασφαλιστικής απάτης (fraud detection), μέσω της εφαρμογής προηγμένων τεχνικών μηχανικής μάθησης, με στόχο τη θωράκιση των εταιρειών.

Μια ταχέως αναπτυσσόμενη Νεοφυής Επιχείρηση

Μέλος του Ελληνικού Oικοσυστήματος Νεοφυών Επιχειρήσεων, Elevate Greece, καθώς και του διεθνούς φήμης NVDIA accelerator hub, το οποίο υποστηρίζει εταιρείες υψηλής καινοτομίας και ανάπτυξης εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, η COVARIANCE οφείλει την ιδιαίτερη και ταχύτατη ανάπτυξή της στην τεχνογνωσία και τη συνεργασία των ανθρώπων της.

Η COVARIANCE αξιολογήθηκε και επιλέχθηκε ως στρατηγικός συνεργάτης στο Insurtech, από την πολυεθνική εταιρεία Information Resources International (IRI), μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στα big data και τα advanced analytics, η οποία καλύπτει τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως έχοντας εγκατεστημένο το κέντρο της στην Ελλάδα.

Η δυνατότητα ανάπτυξης καινοτομίας της ομάδας αποδεικνύεται από το γεγονός ότι, σε διάστημα μικρότερο των τριών ετών, οραματίστηκε, σχεδίασε και ανέπτυξε τρία καινοτόμα προϊόντα, τα οποία μετατράπηκαν σε νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες με τη μορφή των spinoff εταιρειών.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.